מה היתרונות של מרכזיה לעסק עיצוב פנים?

אם אתם עוסקים בעיצוב פנים, אתם יודעים שיש אפשרויות רבות לסידור פנימי של מבנים, באופן שעשוי ליצור הבדל דרמטי בין האפשרויות. כך גם לגבי פתרונות המחשוב שבהם אתם משתמשים. הדבר מתבטא בין השאר ובאופן מיוחד, בשימוש בשירות מרכזיה בענן. מה היא מרכזיה כזו? במה היא שונה משימוש רגיל במערכת טלפונים וטלפונים סלולאריים? וכיצד היא עשויה לסייע לכם כעסק לעיצוב פנים, לשפר את שירות הלקוחות (ולא רק)? זו היא סקירה קצרה שתציג את התשובות. גם מההיבט הטכני וגם (החשוב ביותר!) מהיבט התועלת העסקית עבורכם.

מרכזיה לעסק בענן – הצורך לעסק עיצוב פנים

בעיצוב פנים ניתן למקם אלמנטים שונים ברחבי מבנים, לשנות את צביעת הקירות, להוסיף קירות גבס דקוראטיביים ועוד – אינספור אפשרויות, לשם השגת תוצאות רצויות. בין אם אלה תוצאות אסתטיות או פרקטיות או גם וגם. דבר דומה רואים בבחירת תשתיות המחשוב של עסקים. יש אפשרויות רבות לבחור מהן וגם לעתים קרובות, דרכים זמינות רבות, להשיג כל מטרה רצויה. מרכזיה לעסק היא דוגמה אחת ובולטת לכך. באמצעות שכירת השירות הזה בענן, תוכלו להזניק את התקשורת שלכם לרמה המודרנית והעדכנית ביותר. באופן מיוחד, תוכלו לשפר את שירות הלקוחות בעסק. בתור עסק לעיצוב פנים, סביר שדרישות המחשוב שלכם הן לא מהגבוהות והמורכבות ביותר וסביר שאתם עסק בגודל קטן או בינוני. זהו יתרון, מאחר שמצב כזה מכוון לפתרונות של מחשוב פשוט יחסית. לשם ההמחשה – סביר שאין לכם צורך באגף מחשוב, עם חדר מחשבים גדול וצוות מחשוב פנימי של כמה אנשים ובראשם מנהל מחשוב. מרכזיה לעסק בענן, משתלבת היטב עם פשטות כזו ומקדמת אותה. אבל מה היא המרכזייה הזו בפועל?

 

 

מרכזיה לעסק בתמצית

המרכזייה לעסק בענן מספקת את כל הדרוש לתקשורת, מול לקוחות ובכלל, בפורמט של שירות ענן. זאת, כולל יכולות מתקדמות רבות לבחירתכם. אנו מדברים על יכולות כגון ניתוב שיחות מתקדם (IVR), הצפנת שיחות, חיבור לאפליקציות עסקיות שונות, ניהול מתקדם של חדרי ועידה, תא קולי, פקס לאימייל ואימייל לפקס ועוד. בונוס שימושי וחסכוני, הוא שתוכלו לבצע שיחות פנימיות בעסק בחינם! אם ניהלתם עד היום את האינטראקציה עם לקוחות דרך טלפונים שולחניים קוויים רגילים וכמה סמארטפונים שיש לכם מהבית, זה פתרון שעובד, אבל לא טוב מספיק! הוא פשוט לא מסוגל להתחרות, בשירות ייעודי לנושא זה, מחברה שמתמחה בכך.

משמעות הענן

מדובר בשירות ענן ואם אתם עדיין לא מנוסים בכך, חשוב להבין את היתרונות הגדולים וההשלכות של שירות כזה עבורכם. מרכזיה בענן מספקת גמישות יוצאת דופן – תוכלו להתחבר למרכזיה מכל התקן מחשוב בו יש דפדפן, בכל זמן, מכל מקום. עוד יתרון, חשוב ביותר, הוא שמרכזיה כזו מצמצמת עבורכם את המחשוב הפנימי. התשתיות שהיא זקוקה להן, נמצאות אצל ספק השירות ולא אצלכם בעסק. פירוש הדבר, שלא תצטרכו להוציא כסף וזמן, על רכישת וטיפול במחשבים ותוכנות עבורם, רק עבור המרכזייה. הדבר מתבטא בחסכון במקום פיזי במשרדים שלכם ובעיקר – בחסכון כספי ניכר, לאורך זמן. דוגמה טכנית נקודתית לאופן  בו הדברים מתנהלים, עשויה להמחיש את הגישה המיוחדת של הענן: אם תהיה התפתחות חשובה בטכנולוגיית התקשורת שבה עושים שימוש במרכזיה, אתם לא תצטרכו להשקיע בכך אגורה! לא תצטרכו לרכוש תוכנות חדשות או לשנות את החומרה במחשבים הפנימיים בעסק. אלא כל זאת יבוצע אצל ספק שירות המרכזייה שלכם, מאחורי הקלעים מבחינתכם. כלומר, בכל זמן נתון, משתמשי מרכזיה כזו נהנים מהטכנולוגיה העדכנית ביותר.

לסיכום

זהו פתרון שמתאים למעשה לעסק עיצוב פנים בכל גודל, וותיק או כזה שנמצא בראשית דרכו. לכן, כדאי מאוד להכיר אפשרות זו וכמובן, גם להתנסות בה בפועל.

נגישות