עיצוב הבית בסטייל:  ריהוט מעצבים או בכלל חנויות סטוק?

אם עד לפני מספר שנים תהליך של עיצוב בית היה כרוך בהוצאה כספית לא מועטה, כיום ניתן להבחין במגמה שבמסגרתה יותר ויותר ישראלים רוכשים את הריהוט דרך חנויות הסטוק אשר זוכות לביקוש אדיר, ולא בכדי. למעשה, מדובר בהזדמנות מעולה לחסוך כסף ואף לעצב את הבית באמצעות פריטי ריהוט דקורטיביים שיכולים להתאים באופן מושלם לקונספט העיצוב אבל גם למסגרת התקציב. אם אתם בתהליך של שדרוג הבית ומתכננים לעצב אותו, בחרנו להציג את כל היתרונות והחסרונות של רכישה של ריהוט דרך מעצבים או דווקא בחנויות הסטוק.

עיצוב הבית באמצעות ריהוט מעצבים – התאמה אישית ושימת דגש על שימוש בחמורי גלם איכותיים

בישראל פועלות לא מעט חברות עיצוב אשר מציעות ריהוט בהתאמה אישית, החל מספות ועד כורסאות וספריות. כאשר רוכשים בחנות ריהוט של מעצב, אין ספק כי מדובר בהשקעה כספית לטווח הרחוק, וזאת בשל שימת דגש על שימוש בחומרי גלם איכותיים אשר נקפדים בקפידה ובהתאם להוראות הלקוח. הרהיטים הללו יכולים ללוות אתכם למשך שנים ארוכות ואף להפוך לחלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית, כאשר לפני שפונים לחנות כזו, רצוי לבצע סקר שוק וכן לקבל המלצות, מתוך מטרה להשקיע את הכסף בחוכמה ובהתאם לכך גם לקבל ריהוט המותאם בדיוק לחזון העיצובי שלכם ועם הבנה כי תהליך הייצור המוקפד לצד השירות האישי אותו אתם מקבלים הוא זה שהופך את חווית הרכישה לטובה.

עיצוב הבית בסטייל:  ריהוט מעצבים או בכלל חנויות סטוק?

חנויות הסטוק – לעצב את הבית במינימום הוצאה

אם אתם רוצים לעצב את הבית בתקציב נמוך, אין ספק כי פנייה לחנויות הסטוק תאפשר לכם לעשות את זה. בניגוד לחנויות של מעצבים, כאן טווח המחירים הוא נמוך מאוד ולעיתים מגיע לעשרות שקלים בודדים בעבור רכישה של ריהוט אך גם אקססוריז. חנויות הסטוק סבלו בשנים האחרונות מתדמית של איכות ירודה, אולם לפי תגובות מצד צרכנים, אפשר בהחלט לצפות לתהליך רכישה אשר מגלם בחובו את האפשרות לרכוש מגוון רחב של ריהוט שהוא ברמת איכות טובה מאוד, כאשר לאור המחיר ניתן לבצע החלפה של הריהוט בהתאם לצורך. בניגוד לחנות רהיטים של מעצב, ברשתות הסטוק היחס הוא פחות אישי בעבור כל לקוח, ואין התאמה על פי דרישה.

לסיכום

שילוב של רכישה דרך חנות מעצבים לבין חנויות הסטוק מהווה את הדרך הטובה ביותר לעצב את הבית במינימום מאמץ ועם מקסימום תוצאה. לפני שאתם ממהרים  לבצע את הרכישה, מומלץ ליצור קיר השראה עם ריהוט שמצאתם ברשתות החברתיות או ברשת פינטרסט, כל זאת מתוך מטרה לדייק את הבחירה בריהוט שיכול להשלים בצורה מושלמת כל חדר בבית. בנוסף, קבעו מראש את מסגרת התקציב כך שבסופו של התהליך תדעו כי השקעתם בדיוק את הסכום אותו רציתם להשקיע מראש, וקיבלתם תמורה מלאה.

נגישות